Sociální sítě jsou pro Dani Austin rodinnou záležitostí. Na Instagramu a TikToku této dallaské influencerky zaměřené na životní styl a módu se objevuje život s manželem, batolaty a matkou. Miliony lidí ji sledují proto, že s nimi sdílí své cestování, volné chvíle s přáteli a nákupní eskapády.
Uzavřela smlouvy s partnery, mezi něž patří Tarte Cosmetics, Stanley 1913 a Big Ass Luxury Candles, ale velké peníze jí přináší její vlastní značka Divi, která vyrábí přípravky na pokožku hlavy proti vypadávání vlasů. Pro Austinovou je to osobní problém – sama se potýkala s vypadáváním vlasů a říká, že tato situace málem ukončila její tvůrčí kariéru.
Byznys, který vznikl v roce 2021 z hostinského pokoje v jejím domě, od té doby dosáhl ocenění 175 milionů dolarů a její vlasové produkty nyní najdete v obchodech Ulta po celé zemi (do konce roku má na trh zavést nový šampon a kondicionér).
Založila také investiční pobočku Dani Austin Ventures, která podporuje nadějné spotřebitelské značky.