Na olympijských hrách v Riu v roce 2016 získal Kei Nishikori bronzovou medaili a ukončil tak 96 let dlouhé čekání Japonska na tenisovou medaili (nutno dodat, že mezi roky 1924 a 1988 tenis nebyl součástí olympijských her). Tento úspěch se mu podařil jen dva roky poté, co se probojoval do finále US Open a stal se tak prvním mužským finalistou z asijského kontinentu.
Zmíněné úspěchy zařadily jednatřicetiletého tenistu mezi největší asijské i celosvětové sportovní hvězdy a tomu odpovídá i jeho marketingový potenciál. V současnosti má uzavřené sponzorské smlouvy v hodnotě třiceti milionů dolarů převážně s asijskými značkami jako Japan Airlines, Lixil a Nissin. Všechny tyto firmy jsou navíc oficiálními partnery tokijských olympijských her.
Když k tomu přidáme fakt, že se hry konají v Nishikoriho vlasti, dá se očekávat, že bude japonský tenista jednou z hlavních tváří nadcházejícího sportovního svátku.