Co do počtu odběratelů nejpopulárnější youtuber Česka, pozornosti se však dlouhodobě straní. Po úspěchu na domácí scéně se někdejší mistr republiky v hraní počítačové hry League of Legends rozhodl prorazit i na globálním poli, které je pro něj nyní prioritou.
Daří se mu to díky perfektní angličtině s neuvěřitelnou kadencí slov, s níž nejen upoutává zahraniční – ze strany YouTube lépe odměňované – publikum, ale edukuje také nemalou část toho tuzemského. V posledních měsících však jeho herní videa nedosahují takové sledovanosti, jako u něj bývalo zvykem v dřívějších letech.
To se odrazilo i v jeho příjmech z platformy, odkud mu proudí většina financí. Spolupráce takřka neuzavírá. Výjimku představuje multiplayerová hra Roblox, v rámci níž má přidělený vlastní „creator code“. Jeho prostřednictvím se může dostat k zajímavým provizím, které mu náleží z každého provedeného nákupu ve hře, kdy je promo využito.
Silný má také e-shop, kde prodává trika, mikiny či různé doplňky se svým jménem, ten podle obchodního rejstříku ročně utrží přes deset milionů korun.