Podruhé v žebříčku, podruhé na jeho úplném vrcholu. Původně chtěl tvořit vyzrálejší obsah pro dospělé publikum, brzy ale pochopil, že zlatá korunová žíla vede k těm nejmladším. Svá videa, která mnohdy dosahují milionových zhlédnutí, tak postavil na ztřeštěné mluvě, hyperaktivitě a přímočaré zábavě. Povětšinou natáčí propracované výzvy, do nichž zapojuje i své fanoušky nebo ostatní influencery, jako byla například extrémní schovka v uzavřeném pražském OC Palladium o sto tisíc korun.
Ve své tvorbě – čímž se ostatně netají – se hojně inspiruje u úspěšných zahraničních tvůrců, mimo jiné u Mr. Beasta, nejlépe placeného youtubera světa. Ještě více než ze sledovanosti přitom Fizi těží z vlastního e-shopu, který loni utržil kolem sedmnácti milionů korun.
Nezřídka však celá jeho FIZIcrew čelí kritice, že pro děti, které je ve velkém sledují, by měli být lepšími vzory. „Vždycky nejsem ideální příklad,“ připouští třiadvacetiletý youtuber. „Rozhodně bych ale neřekl, že jsem špatný vzor,“ podotýká s tím, že nenabádá fanoušky k pití alkoholu, ke kouření a dává si pozor na vulgarismy.