Komerční banka
výkonná ředitelka pro strategii značky a komunikaci skupiny
Ve aktuální pozici působí od února 2020. Kromě komunikace se poslední čtyři roky intenzivně věnuje i tématu udržitelnosti jak v rámci skupiny Komerční banky, tak na úrovni bankovního sektoru včetně dialogu s veřejným sektorem.
Současně je předsedkyní Komise pro udržitelné finance při České bankovní asociaci, členkou prezidia České podnikatelské rady pro udržitelné finance a také členkou správní rady Nadace Komerční banky a arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Vystudovala Fakultu informatiky a statistiky na pražské VŠE s hlavní specializací Informační management a na Fakultě financí a účetnictví vedlejší specializaci Finance a účetnictví. Poté získala titul MBA na Sheffield Hallam University.
Byla součástí týmu, který v České republice startoval Direct pojišťovnu se zodpovědností za oblast produktů. „Poté jsem se již začala věnovat oblasti komunikace v České pojišťovně a Raiffeisenbank. Oblasti komunikace se věnuji více než dvacet let, z čehož posledních téměř pět let v Komerční bance,“ popisuje Hana, která se věnuje i mentoringu.
„Určitě bych náš obor doporučila dalším. A jednou i svým dětem. Bankovnictví je dynamický obor, který je komplexní a progresivní, kombinuje různé oblasti - technologické, ale také finanční, komunikační i témata ESG a tak nabízí plno příležitostí. Šíře uplatnění je tu opravdu vysoká a každý může najít svou expertízu a dovednosti, které jsou pak velmi přenositelné a které jim otevřou dveře do řady dalších odvětví,“ věří Hana Kovářová.
„Ženám, ale i mužům bych doporučila, aby byli otevřeni změnám, zachovali si flexibilitu a ochotu se učit. Nebáli se experimentovat a třeba i dělat chyby, ze kterých se však poučí.“