Od téhle ženy stěží uslyšíte, že by se jí dařilo špatně. „Maximálně bych použila výraz náročnějši období, což tedy ve strojírenství momentálně je, ale my jsme do něj vstupovali v dobré kondinci, takže jsme připraveni na změny, které nás čekají,“ říká žena, která vede firmu, mezi jejíž zákazníky patří třeba Audi, BMW nebo řeba Porsche a další.
Za sebou má z pohledu ziskovosti jeden z nejlepších roků, ale válka a energetická krize strojírenství zase zbrzdila a Beránková nyní vymýšlí nové strategie. Snaží se anpříklad čím dál víc zaměřit na menší produktové série s vyšší přidanou hodnotou, víc automatizovat výrobu a také spolupracovat s většími hráči.
Nezůstává ale jen u strojírenství, loni její skupina otevřela uprostřed brna hospodu Nálevna a v neziskovém sektoru podporuje projekt Ester Geislerové Terapie sdileni Děti - O telefonech a dětech.