Zažívá snad nejrušnější rok svého pracovního života, jak říká, když vyjmenovává řadu projektů, na kterých pracuje. Její firma USSPA, výrobce luxusních českých vířivek a bazénů s protiproudem, má za sebou kvůli ochlazení poptávky náročný rok, ale nyní se zdá, že letošek bude opět veselejší.
A tak šlapou na plyn, v květnu uvedli na trh nový brand Spaculture, se kterým po třech letech vývoje přicházejí s prvními kosmetickými produkty, jež představují revoluci v údržbě bazénů a spa. Zároveň restrukturalizuje export a chystá i další novinky a projekty.
Kromě toho vede projekt otevření restaurace v Lidovém domě v Dolní Dobrouči, který Kadlecovi koupili, aby ho zachránili pro jeho původní funkci a opět se zde mohli scházet místní.
Kateřina Kadlecová se angažuje i jako členka představenstva Asociace českého průmyslového designu, letos například chystají prezentaci v Londýně a k tomu řadu konferencí, které mají pomoct, aby se český průmysl přeměňoval z „montovny k mozkovně“.
Je zapojená i ve výzvě Druhé ekonomické transformace, kde se loni stala členkou představenstva a kromě průběžných aktivit se podílí na manuálu pro přípravu strategie tvorby národního brandu.