Má za sebou patnáct let ve vedení dopravního a cestovního kolosu RegioJet, kterému se loni povedlo výrazně zlepšit hospodaření se ziskem přesahujícím půl miliardy korun. Jen minulý rok cestovalo s RegioJetem téměř dvanáct milionů lidí, z toho čtyři miliony svezly autobusy a osm milionů využilo typické žluté RegioJet vlaky.
Ačkoli právě železniční doprava RegioJetu má zásadní podíl na jeho růstu, jeden spoj, na který si mnozí Češi zvykli, se letos zrušil. Na sezonní cesty do Chorvatska vysílá RegioJet letos místo vlaků už jen autobusy. Samotná Martina Blahová se ale vydala se začátkem června na jinou, novou cestu.
Nastoupila na post generální ředitelky cestovní kanceláře Travel Family, která zastřešuje tradiční značky cest na dovolené, jako jsou Vítkovice Tours, Viamare, VTT nebo Kovotour plus.