V 26 letech pomáhá s nahráváním alb těch největších globálních hvězd v newyorském studiu Power Station, kde se psala hudební historie. Sebastian Hádl tak pokračuje v bohaté muzikální historii své rodiny.
Světla tam září nejjasněji, je to zlatá řeka snů protékajícím srdcem New Yorku. Řeč je o Broadwayi, nejslavnější divadelní a muzikálové destinaci na světě, kde se běžně střídají na parketách jeviště i ta největší hollywoodská jména.
Hutné orchestrální skladby hřímající zdmi slavných sálů se nahrávají jen pár bloků odtud. Na neméně slavné adrese studia Power Station. V něm jako pomocný zvukový inženýr působí 26letý Sebastian Hádl.
Zastihnout ho v Praze je štěstí. „Doma jsem nebyl přes rok, naposledy na Vánoce 2023,“ říká s náznakem vlastních výčitek, když se potkáme. Na prestižní Berklee College of Music v Bostonu vystudoval hned dva obory: hudební produkci a inženýrství spolu s moderní skladbou a produkcí.
Jeho vazba k hudbě je pochopitelná. Jeho děda Vítězslav Hádl je autorem hitů Karla Gotta, Heleny Vondráčkové i Václava Neckáře, otec Daniel skládá a produkuje, mezi muzikanty se tak Sebastian pohybuje odmala.
Je to zkrátka brutální. Vše musí běžet na 110 procent, naše připravenost musí být bezchybná. Sedíme tam v pozoru a čekáme, kdy bude potřeba s něčím technickým pomoci. Je to hodně stresu, hodně chaosu.