Kariéru v Googlu vyměnil za práci pro české miliardáře. Juraj Felix spolu s Tomášem Stránským převzal vedení jednoho z největších tuzemských vydavatelství a pomáhá plnit ambiciózní plán Daniela Křetínského: proměnit Czech News Center v technologicky nejvyspělejší mediální impérium v zemi.
V mediálním prostředí byl donedávna poněkud neznámou tváří. Nicméně vizitka, kterou si s sebou nese, upoutá: sedm let v přední konzultačně-poradenské firmě Deloitte, tři roky v digitálním gigantu Google. A k tomu slova chvály a nadšení, která jej předcházejí.
Když nasloucháte hlasům o tom, že jde o manažera na
svém místě, jaká je hlava plná vědomostí nebo ani ne studnice, jako spíše
gejzír nápadů, nepřekvapí vás, že Juraj Felix je jedním z dvojice, která
nově udává směr nejčtenějšího tuzemského deníku Blesk nebo dalších zavedených
novinářských značek jako Reflex, Svět motorů, Deník Sport nebo ABC.