Zatímco ještě před třinácti lety byl Moravskoslezský kraj turisty opomíjený, dnes se mezi tuzemskými i zahraničními výletníky těší čím dál větší oblibě. Proč? O tom do podcastu Forbes BrandVoice přišel promluvit Petr Koudela, ředitel destinační agentury Moravian-Silesian Tourism.
„Každý rok k nám už několik let jezdí čím dál více turistů, překonali jsme dokonce rekordní předcovidová čísla. Jen letos přijelo 850 tisíc turistů, kdybychom započítali i krátkodobé výletníky, je to dokonce tři a půl milionu lidí,“ říká Koudela.
Zásluhu na tom podle něj mají především místní podnikatelé a spolky, kteří region dokázali rozvíjet a proměnit jej v centrum sportovních, gastronomických i kulturních zážitků, a to i pro náročnou klientelu.
„Náš ski resort v Kopřivné patří mezi vůbec nejmodernější u nás, za zmínku stojí také designové hotely, jako je Mezi plůtky či Penzion Jurášek,“ vyjmenovává oblíbená ubytovací zařízení.
„Máme navíc k dispozici šest golfových resortů, kde si můžete zahrát golf v blízkosti těžní věže, v zámeckém parku nebo přímo v srdci hor. Spojením dvou golfových hřišť v Beskydech, Ostravice a Čeladná, navíc vznikl největší golfový resort v Česku a jeden z největších v Evropě,“ vypočítává Koudela luxusní zážitky v regionu.
Proč je Moravskoslezský kraj ideálním místem pro luxusní cestování? Co vše kromě Colours of Ostrava v něm můžete zažít? A v čem je region jednička v tuzemsku? Poslechněte si další díl Forbes BrandVoice podcastu.