Tomáš Vala se šéfem kuchyní a koupelen Siko stal před čtyřmi lety, v rodinné firmě ale pracoval už od svých sedmnácti. Byl to právě on a jeho sourozenci, kteří mámu Jaroslavu Valovou povzbuzovali, ať začne podnikat.
„Byla sametová revoluce a já jsem v ní viděl obrovskou šanci. Vznikalo mnoho firem a mně bylo líto, že nic nerozvíjíme. Tak jsme s bratrem začali tlačit na rodiče, abychom taky vymysleli něco, co bude jen naše,“ říká Vala.
Podnik s třímiliardovým obratem a 40 kamennými obchody po celém Česku přivedl také na internet, kde jejich online služby navštěvuje 30 tisíc lidí denně.
„Zákazník vás nesrovnává s vaší přímou konkurencí, ale s vůbec nejlepšími službami, které na českém internetu jsou. Když si přes e-shop objedná koupelnu, očekává, že ji bude mít do druhého dne, protože tak to funguje u Alzy i u Rohlíku,“ dodává Vala o expanzi do e-commerce. „Když jsme na tohle přistoupili, neuvěřitelně nás to posunulo.“
Bál se zodpovědnosti za řízení rodinného byznysu? Kdy ho práce s rodiči a sourozenci štvala a proč navrhují showroomy podle lidského mozku? Poslechněte si celý podcast.