Jedna rodina, dva mimořádné módní byznysy. Hugo Ferdinand Boss dal před sto lety vzniknout stejnojmenné populární značce. Jeho vnuci ji později rozšířili do světa a i díky ní vybudovali největší outletové centrum Evropy. Místo plné luxusu, kde s chutí utrácejí i Češi.
Zalesněné kopce lemující silniční obchvat a z něj viditelná plejáda rodinných domů se střechami v cihlové barvě. Na první pohled nenápadné německé městečko, některé dny v roce ale jeho ulice pulzují více než v nedalekém Stuttgartu.
Dvaadvacetitisícový Metzingen, milovníkům módy důkladně známý, lze bez nadsázky označit za metropoli nakupování. V jeho srdci se totiž poslední tři dekády ukrývá (a neustále rozpíná) největší kontinentální outlet, výjimečný nejen rozlohou, na níž se nachází celkem 170 značek ve 130 obchodech, ale zejména konceptem.
Outletcity Metzingen, napěchované zbožím nejpřepychovějších hráčů oděvního průmyslu, které není pod jednou střechou ani na periferii, jak u projektů tohoto typu bývá zvykem, ale v centru. Jako jakési „město ve městě“.
Co se dozvíte dále?
- Jakou roli v příběhů hraje Hugo Boss? A proč má v Metzingenu svou největší prodejnu na světě?
- Kolik peněz v unikátním „městě ve městě“ ročně proteče?
- Které luxusní značky outletům prozatím odolávají?