Jak poznat ten pravý čas změnit firemní systém? A jak získat lepší data ve chvíli, kdy podnik nedisponuje rozsáhlým IT oddělením? Právě o tom v novém vydání Forbes BrandVoice podcastu diskutovali Martin Ingr, CEO společnosti Navertica, a Miloš Staněk, spolumajitel společnosti Potten & Pannen Staněk.

Jeden z nich řídí firmu, která už přes třicet let pomáhá firmám budovat podnikové systémy a cloudová řešení. Druhý stejně dlouhou dobu spoluřídí firmu, která naučila Čechy znát prémiové značky kuchyňského vybavení. Vůbec poprvé se Martin Ingr a Miloš Staněk sešli spolu v jednom studiu. 

I Potten & Pannen Staněk totiž před časem řešila stejný problém jako mnoho středně velkých firem. Jak být jako firma hbitější a mít rychle k dispozici informace, které potřebuje ke každodenní operativě. 

„První signál je, že vám chybějí informace. Druhý signál je, když chodíte po firmě a slyšíte zaměstnance brblat. A poslední kapka? Když vůči zákazníkovi nemůžete splnit to, co chcete,“ tak Miloš Staněk popisuje chvíli, kdy bylo nezbytné pustit se do změn. 

V jejich výběrovém řízení tehdy zvítězila česká IT společnost Navertica, která po Jihoafrické republice právě buduje další pobočku ve Švýcarsku. „Bývá to podobné,“ líčí také Martin Ingr trable svých budoucích zákazníků. „Nejprve se začnou trápit se systémem a pak je začne totálně brzdit.“ 

Jaké systémy Navertica využívá? Jak dlouho trvá digitální transformace středně velké firmy? Projeví se efektivita hned? Na co si dát pozor a jak neudělat při výběru dodavatele chybu? A co je v Potten & Pannen Staněk už léta bestsellerem? 

Poslechněte si celý podcast s Martinem Ingrem a Milošem Staňkem, který najdete v úvodu textu.