Martin Vohánka je zakladatel značky Eurowag, jeden z nejmladších českých miliardářů, selfmademan a také muž, který ročně na filantropii vynaloží 20 až 30 milionů korun ze svého. Patří tak k největším tuzemským individuálním dárcům vůbec. Jeho tématem jsou především občanská společnost, svobodná média, ale v rámci koronavirové krize se chce zaměřit také například na exekuce.
„Potřebujeme teď chytrá řešení, která ochrání rizikové skupiny, ale zároveň povedou k co nejrychlejšímu otevření ekonomiky,“ říká muž, jenž počítá s tím, že koronavirus bude na byznys dopadat dalších 12 až 18 měsíců. Cíle ve své firmě na letošek už předělal. „Lidé musí vidět stále aktuální cíle. Každý týden pro ně natáčím video,“ dodává.
Jaké kamiony po Evropě teď jezdí a jaké ne? Proč Vohánka ještě nikoho nepropustil a propustit nechce? Proč by bylo nebezpečné v krizi omezovat financování neziskových organizací? A co současná situace může udělat s celou českou společností?