Právě teď oslavuje 140 let od založení. A oslavuje ve skvělé kondici. Jeho CEO Georges Kern je jednou z nejvýraznějších osobností hodinářského byznysu a mužem, který přesně ví, co chce. Breitling míří stále dopředu. Přesně v duchu svých zakladatelů.

Když dva dělají totéž, není to totéž. Někomu se daří, někomu ne. Ve všech oborech je to stejné a odvětví luxusních hodinek samozřejmě není výjimkou.

Ovšem propady prodejů mechanických hodinek z posledních let se týkají zejména těch značek, které buď nedokázaly zaujmout svým produktem či marketingem, nebo jim ujel vlak už nenávratně a jejich vedení s tím jednoduše nestihlo nic dělat.

Naproti tomu na trhu pořád zůstávají stabilně silní hráči jako Rolex, Patek Philippe či Audemars Piguet, kterým se daří dlouhodobě a o snižování produkce nebo nestabilitě v jejich případě rozhodně mluvit nelze. Mezi tuhle silnou elitu se během posledních pěti let ovšem dostala i značka Breitling.

V poslední době prošla velkým přerodem a stala se jedním z nejrychleji rostoucích brandů v rámci světového trhu. Potvrdila to také akvizicí, již mnozí významní lidé v oboru nazývají akvizicí století – na konci loňského roku koupila hodinářskou značku Universal Genève.

Forbes Digital Premium