Začínali rozesíláním kávy, dnes patří mezi nejoblíbenější prodejce spotřebního zboží. Strategie Tchiba je prostá: vzbudit v zákazníkovi pocit, že zrovna tenhle produkt potřebuje, ač by ho to chvíli nazpět ani nenapadlo. Funguje to i v pandemii. Firma vedená Richardem Hodulem má za sebou navzdory uzavřeným prodejnám nejúspěšnější rok.

Kdysi dávno tam stávala zemědělská usedlost zvaná Köstelhof. Statek ze 14. století, který byl pro své účely využíván ještě za dob socialismu. Čtyři roky nazpět ale historický objekt, přesněji jeho zbytky na východním okraji Chebu v blízkosti dálnice D6, nahradila stavba modernějšího rázu, akcentující více současné potřeby obyvatel.

Forbes Digital Premium

Chcete číst dál? Tento článek je součástí sekce Forbes Premium

Pořiďte si exkluzivní čtení už od 139 Kč měsíčně! Bez limitů a kdykoliv.