Investor Ondřej Fryc a fond Reflex Capital opět rozšířili své investiční portfolio. Mezi jména, jako je Productboard, Rekola nebo Smartlook, se tak koncem prosince zařadil také zatím ne příliš známý startup PPC Bee. Ten vyvíjí a provozuje vlastní stejnojmennou aplikaci pro automatizaci a správu digitálních kampaní.

Za řádově desítky milionů korun získal investiční fond podíl 12,4 procenta. Konkrétní částku ale společnosti zveřejnit nechtěly. Získané prostředky by měly posloužit k dalšímu rozvoji firmy, která dlouhodobě navyšuje objem spravovaných kampaní o přibližně 100 procent za rok.

Za rok 2021 se tak jednalo už o bezmála jednu miliardu korun. Celkově má PPC Bee, za níž nadále stojí CEO Pavel Vachek a vedoucí vývoje Ondřej Bartas, klienty v 53 zemích světa.

 „Klukům se podařilo postavit skvělý produkt, věříme, že naše zkušenosti z e-commerce je mohou posunout ještě dál, především v zahraničí,” uvedl Ondřej Fryc s tím, že vysoká míra růstu i bez externího kapitálu, unikátní produkt a globální potenciál společnosti patří mezi hlavní důvody, které Reflex Capital k investici vedly.