Partners Banka získala za půl roku od svého oficiálního spuštění přes sedmdesát tisíc klientů. Ti v ní mají nyní uloženo téměř 28 miliard korun. Banka v současnosti postupně zavádí připojení účtů jiných bank a od začátku roku 2025 plánuje start spotřebitelských úvěrů a hypoték pro veřejnost. Vstup Partners Banky lze podle vedoucího zákaznického centra finanční aplikace Orbi Pavla Třesohlavého z pohledu počtu klientů ve srovnání s jinými bankami označit za úspěšný.

Lepších čísel dosahovala po svém vstupu na český trh jen mBank, která si za prvních dvanáct měsíců od svého vstupu v listopadu 2007 připsala 185 tisíc klientů, řekl Třesohlavý. Po roce 2010 byla nejúspěšnější Air Bank, u které si účet v prvním roce od vstupu na trh otevřelo asi 87 tisíc klientů. Partners má podle něj výhodu v možnosti založení účtu online bez nutnosti návštěvy pobočky. Fio banka získala 58 tisíc klientů, Creditas 40 tisíc a Equa bank 20 tisíc.

Prémiové balíčky Partners Banky používá 22 tisíc klientů. Dětských účtů, u kterých se aktuálně spouští také spořicí účet, bylo doposud otevřeno zhruba 2700. Aktivních karet je 120 tisíc.

Partners Banka aktuálně umožnila svým klientům připojit si v tzv. PSD2 službách účty jiných bank v aplikaci Partners. Zatím jsou v pasivním náhledu. „Počítáme s tím, že brzy zprostředkujeme také zadávání plateb z účtů jiných bank v naší aplikaci, i když jde o proces, kterému banky obecně příliš nefandí a umožňují ho nejednotně a minimálně. My ale podporujeme možnost spravovat všechny finance v jedné aplikaci a chceme ji našim klientům co nejvíce zprostředkovat,“ uvedl spoluzakladatel finanční skupiny Partners Petr Borkovec.

Do konce tohoto měsíce by měla banka spustit BankID. Od ledna plánuje odstartovat spotřebitelské úvěry a hypotéky, v květnu multiměnové konto, které klientům umožní otevřít si zdarma ke svému hlavnímu účtu řadu podúčtů v různých měnách a online mezi nimi měnit peníze a jednou platební kartou platit v jakékoli vybrané měně. Letos chce banka získat okolo 100 tisíc klientů, do pěti let chce mít alespoň 500 tisíc a do deseti let jeden milion klientů. Za deset let se chce Partners Banka z devatenáctimiliardové bilance dostat na 150 miliard korun.

Finanční skupina Partners v září dokončila rebranding svých poboček Partners Market na nové pobočky Partners Banky. Počet poboček aktuálně dosáhl 175 a tvoří tak čtvrtou největší bankovní síť na trhu. Pro příštích dvanáct měsíců plánuje otevřít patnáct až dvacet nových poboček. „Soustředíme se zejména na menší obce s počtem obyvatel mezi deseti a dvaceti tisíci obyvateli, ze kterých odcházejí ostatní banky. Nyní plánujeme otevírat nové pobočky zejména ve Středočeském kraji a na severu a západu Čech,“ sdělil ředitel obchodu a franšízové sítě Partners Jan Brejl.

Skupinu Partners tvoří vedle Partners Bank dále Partners investiční společnost, nemovitostní fondy Trigea a Merity a vydavatelství NextPage Media, provozující weby Peníze.cz, Finmag.cz, Heroine.cz a časopis Football Club. V červenci 2019 se rozrostla o Simplea pojišťovnu a od června 2021 o penzijní společnost Rentea. Partners v roce 2021 expandovala na Slovensko pod značkou Simplea.