Bývalý majitel a současný šéf největšího českého agregátoru slev Skrz.cz Petr Kováčik se loni stal součástí jednoho z největších českých internetových exitů, když jeho portál putoval společně se Slevomatem a slovenským Zlavomatem do rukou britské skupiny Secret Escapes. Ta za balíček firem dle odhadů médií zaplatila více než 1,5 miliardy korun.
Čtěte také: Petr Kováčik (Skrz.cz): Jak jsem během pár let vybudoval stamilionový startup
Nyní, po roce a čtvrt od transakce, poprvé ve Forbes Byznys podcastu přiznává, že jeho mise ve Skrz.cz se chýlí k úplnému konci. Rozhodl se totiž, že s koncem letošního roku opustí post generálního ředitele (CEO).
„Rozhodl jsem skončit, protože jsem uznal, že mám ve firmě lidi, kterým to mohu předat. I já sám bych po sedmi letech chtěl nějakou změnu,“ říká třiatřicetiletý internetový podnikatel, který z malého projektu za sedm let vybudoval portál, přes nějž chodí nakupovat miliony zákazníků.
Jak firmu připravit na předání? Proč by čeští podnikatelé měli být více „awesome“? Co Petra Kováčika naučil prodej firmy velkému zahraničnímu hráči? A proč by nešel investovat do startupů? Poslechněte si celý rozhovor.