Marek Bouška se více jak dvanáct let pohybuje ve světě marketingu a se svou agenturou Brandmark pomáhal s vizuální identitou Pragovce či Nuselskému pivovaru patřícímu pod křídla Penty nebo se podílel na komunikaci Grandhotelu Pupp. Dlouhodobě se také stará o digitální marketing CPIPG Radovana Vítka. Teď má však ještě ambicióznější projekt.
Společně s bývalým marketingovým ředitelem právě Grandhotelu Pupp Alanem Nemešem teď rozjíždí novou firmu By Detailist, se kterou se tandem zaměří na vytváření celých konceptů v oblasti real estate a hospitality.
Konkrétně pod sebe bere celý proces od hledání unikátních lokalit, vytváření konceptů, výběr architektů až po hladký průběh příjezdu hostů a následnou péči po jejich příjezdu, ale i odjezdu.
Podobnou zkušenost už za sebou Marek Bouška má například s projektem Zikmundov, u jehož vytváření před lety stál.
„S Alanem chceme hacknout zažité stereotypy. Nemusí to ale znamenat nic ohromného. Často pár dobře pospojovaných menších věcí funguje lépe než jeden extrém. Třeba Zikmundov, kde neexistuje jídelní lístek. Zákazník neřeší rozhodovací paralýzu a ochutná díky tomu třeba věci, které by si sám od sebe nikdy nedal. Odnese si tak nové zkušenosti, nové chuťové zážitky a pamatuje si to,“ popisuje Bouška, jehož Brandmark ročně trží desítky milionů korun.
By Detailist nemá podle Bouškových slov ambice o nic menší. Tandem již začal pracovat hned na několika projektech, které stojí za zmínku – jde například o „vilu plnou umění“ zvanou Clementine v Českém Krumlově nebo zámek Chateau Révay na Slovensku, který čeká velká proměna orchestrovaná právě By Detailist.
„Jakmile někdo chystá nevšední projekt, chceme u toho být. Takovým projektům totiž podle nás patří budoucnost,“ uzavírá Nemeš.