Nechtěla být jen další WAG, manželkou slavného fotbalisty, která pohodlně žije ve stínu jeho úspěchů. Zvolila si vlastní cestu od karate přes budování online komunity až po vytvoření rozsáhlého systému brandů By Ann, jenž zahrnuje potraviny a doplňky stravy, kosmetiku, catering, aplikace i fitness programy.
Dnes je její jméno jednou z nejhodnotnějších osobních značek v Polsku a její příběh představuje ukázkový příklad strategického přístupu k brandingu: důsledného držení se hodnot, chytré diverzifikace a řízení image na sociálních sítích.
Před několika lety byla Anna Lewandowska jednou z předních evropských závodnic tradičního karate – sportu, který vyžaduje naprostou disciplínu, ale nemá mediální potenciál srovnatelný s fotbalem či tenisem.
Dnes se její jméno objevuje na čelných příčkách žebříčku nejhodnotnějších ženských osobních značek v Polsku a tržní hodnota ekosystému By Ann se počítá ve stovkách milionů zlotých.
Příběh Anny Lewandowské je ukázkou cílevědomého a strategického budování osobní značky – od definice identity a hodnot přes „překlad“ sportovní etiky do jazyka byznysu až po důslednou diverzifikaci aktivit a vybudování soudržného systému.
Čtěte dál a dozvíte se:
- V čem je značka Anny Lewandowské podobná byznysu Victorie Beckham?
- Co ji naučilo karate?
- Které pilíře jsou pro udržitelnost jejího byznysu klíčové?
- Jak moc si chrání soukromí? Kde je „ta“ hranice?