Finanční skupina PPF spustila novou podobu svých webových stránek, kterou pro ni vytvořila digitální agentura Symbio. Není to však spojení s agenturou, kterou mimo jiné vychvalují i legendy digitálního marketingu jako Martin Jaroš nebo Michal Nýdrle, co primárně stojí za zmínku. Je to změna komunikačního stylu.
PPF dlouho platila za naprosto uzavřenou entitu, která nějaké střípky pouštěla ven jen, když skutečně musela. Její prezentace směrem ven byla dosti strohá a o nějakém stavění komunikace na vlastních lidech nešlo ani hovořit.
Dnes však již na webu všechny „vítá“ finanční ředitelka Kateřina Jirásková a o pár pohybů kurzorem níž se směje akcionář PPF a šéf Home Creditu Jean-Pascal Duvieusart. Na úvodní stránce visí citát tragicky zesnulého Petra Kellnera.
Sám Kellner se na neveřejném eventu PPF už před lety nechal slyšet, že se „zatím nedaří, aby Češi v Česku byli pyšní na to, když odsud někdo vybuduje něco, co je schopno konkurovat, soutěžit a porážet ve světě“. Současné změny image tak rozhodně nejsou čerstvou záležitostí, jako spíše dlouhodobým plánem.
O to, jak značka PPF vypadá a působí, se od května loňského roku stará Ladislav Pflimpfl. Ten dříve působil v CPI, řídil produktový vývoj v Lasvitu a před nástupem do PPF byl součástí Creative Docku.
Právě pod jeho dozorem už vznikaly kampaně firem patřících do PPF, kterých jste si v poslední době mohli všimnout. Konkrétně jde o infrastrukturní Cetin a Škodu Transportation, které se v nových vizuálech hrdě hlásí k Česku.
Pflimpfl, podle kterého skupině PPF sluší, když mluví o tom, co umí a dělá, shrnuje podobu nových webových stránek následovně: „Z webu a jeho obsahu je nyní zřejmější, jak přemýšlíme, co považujeme za důležité, jaké jsou naše hodnoty a kam jako tým a skupina směřujeme.“
„PPF má dnes byznys v pětadvaceti zemích světa a její online prezentace musí obstát ve srovnání se špičkovými hráči na světové úrovni,“ dodává Pflimpfl s tím, že skupina bude nyní produkovat i více obsahu.