Řasy možná tvoří jen malou část našeho vzhledu. Ale právě v detailech se někdy skrývá velká změna. Když se žena podívá do zrcadla a poprvé po delší době se jí opravdu líbí to, co vidí, není to jen proměna navenek. Je to okamžik, kdy se vrací její sebejistota. A s ní i to, jak působí na svět kolem sebe.

Právě tento faktor se rozhodla prozkoumat česká značka deNatura, která už několik let ukazuje, že i obyčejný rituál péče může mít hlubší dopad, než by se mohlo zdát. Její kosmetiku, založenou na spojení přírodních složek a klinicky ověřených látek, už vyzkoušelo přes sto tisíc žen. Společně s nimi hledala odpověď na otázku, jak se každodenní péče odráží v ženském sebevědomí a vztahu k sobě samé.

Co ukázal průzkum o ženském sebevědomí

Do průzkumu se zapojilo téměř tři sta žen z celého Česka. Všechny měly společnou zkušenost: používaly sérum na řasy deNatura a sdílely, jak se při tom cítily.

Výsledky mluví jasně. Sedm z deseti žen uvedlo, že se po používání séra cítí sebevědoměji. Více než polovina dostává častěji komplimenty a pětina z nich se začala méně líčit, protože se cítí dobře i bez řasenky.

„Sebevědomí úzce souvisí s tím, jak se žena cítí ve vlastní kůži,“ vysvětluje Michaela Gorčíková, specialistka na vývoj produktů značky deNatura. „Když o sebe pečuje způsobem, který respektuje její tělo i pleť, nevidí změnu jen v zrcadle, ale i ve svém postoji.“

Za čísly ale stojí i příběhy. Ženy popisovaly, že se znovu rády fotí, že se cítí krásné i bez líčení, nebo že si po letech bez obav sundaly umělé řasy. Pro mnohé to nebyl jen kosmetický výsledek, ale krok k přirozenosti a větší jistotě.

Proč se o sebevědomí vůbec bavíme

Dnešní svět klade na ženy vysoké nároky. Mají být sebevědomé, upravené a ideálně bezchybné. Filtry na sociálních sítích i všudypřítomné obrazy „dokonalosti“ posouvají laťku stále výš. Není divu, že pro mnoho žen se péče o sebe někdy mění spíš v tlak než v radost.

Právě proto je čím dál důležitější vracet se k přirozenosti. K péči, která není o výkonu, ale o dobrém pocitu. O funkčních produktech, kterým můžete důvěřovat, a o každodenních rituálech, které pomáhají cítit se dobře ve vlastní kůži.

„Jedním z hlavních témat, která u nás v deNatuře ovlivňují směr vývoje, je sebevědomí,“ vysvětluje Michaela Gorčíková. „Věříme, že skutečná péče nezačíná u vzhledu, ale u vztahu, který má žena sama k sobě. A právě ten se snažíme našimi produkty posilovat.“

Příběhy, které mluví za vše

Za čísly z průzkumu se skrývají konkrétní ženy a jejich zkušenosti. Jednou z nich je 27letá Nikola, influencerka a maminka, která si dlouhé roky nechávala prodlužovat řasy. Když se ale po letech objevila alergická reakce, musely dolů. Po umělých řasách zůstaly jen krátké, oslabené chloupky.

Nikola začala hledat způsob, jak své řasy obnovit. Nechtěla další kompromisy, chtěla přirozený výsledek, který vydrží. Když objevila sérum na řasy deNatura, přiznává, že do něj vkládala spíš naději než očekávání. O to víc ji překvapilo, jak rychle se změna dostavila.

„Účinky séra jsem viděla už po deseti dnech. Řasy byly hustší, pevnější, delší. A poprvé jsem si řekla, že ty moje jsou hezčí než umělé. To by mě předtím ani nenapadlo,“ říká o výsledku Nikola.

Důkaz, že přirozená cesta funguje

Účinnost séra potvrzují nejen příběhy, ale i čísla. V zákaznických testech deNatury dosáhlo sérum prodloužení řas až o 73 % a dlouhodobě si ho pochvaluje už více než sto tisíc spokojených žen. Mnohé z nich píší, že si změny všímá i okolí – a že dokonce často dostávají otázku, zda mají umělé řasy. V reakcích zákaznic se nejčastěji opakuje trojice slov: funguje, přirozené, šetrné. Tři důvody, proč se k séru ženy vracejí.

„Naším cílem bylo vytvořit sérum, které skutečně funguje a zároveň zůstává maximálně šetrné,“ vysvětluje Michaela Gorčíková, specialistka na vývoj produktů deNatura. Proto obsahuje bioaktivní peptidy podporující přirozený růst řas, kyselinu hyaluronovou a panthenol pro hydrataci a zklidnění pokožky i rostlinné extrakty s antioxidačními a regeneračními účinky. Díky vysokému podílu přírodních složek sérum podporuje délku a kvalitu řas a zároveň je šetrné k citlivému očnímu okolí.

Michaela Gorčíková, specialistka na vývoj produktů deNatura.

„Každý produkt testujeme nejen z hlediska účinnosti, ale i snášenlivosti. Proto jsme sérum podrobili také dermatologickému testu HRIPT (Human Repeated Insult Patch Test), který hodnotí opakovanou snášenlivost přípravku s pokožkou. Výsledky klinického testování potvrdily, že produkt neprokazuje alergenní potenciál a je velmi dobře snášen,“ doplňuje Michaela Gorčíková.

Za těmito čísly ale nestojí jen statistiky. Jsou to příběhy žen, které znovu objevily jistotu samy v sobě. A s ní i přirozenou krásu, která nepotřebuje filtr ani umělé prodloužení.

Sebevědomí jako nový standard krásy

Krása dnes už dávno není jen o tom, co je vidět na první pohled. Stále víc žen hledá rovnováhu mezi tím, co funguje navenek, a tím, co přináší klid a jistotu zevnitř.

Značka deNatura ukazuje, že sebevědomí nezačíná v salonu ani na sociálních sítích, ale v těch nejobyčejnějších okamžicích. Třeba když se žena podívá do zrcadla a usměje se na sebe.

Sebevědomí se koupit nedá. Ale může začít u malého rituálu, který každý den připomene, že to nejhezčí, co na sobě máme, je jistota, kterou nám nikdo nevezme.

Atraktivní nabídka za super cenu

Vydáte se i vy na cestu přirozené krásy? Teď máte příležitost začít s 10% slevou na celý nákup, když použijete kód „FORBES10“.