Spojení někdejšího Voya a O2 TV má za sebou patnáct dní ostrého provozu. „Nedáváme si cíle v počtu předplatitelů, ale jde nám o to, aby si na sebe Oneplay začalo rychle vydělávat,“ říká Daniel Grunt. Generální ředitel Novy byl hostem prvního Forbes eventu jarní sezony – Trendsetters 2025.
„Chceme stavět něco, co se stane hlavní vstupní branou pro české domácnosti pro konzumaci obsahu,“ slyšelo publikum v sále pozdně renesančního Martinického paláce na Hradčanech, v němž se intelektuální festival Trendsetters 2025, úplná novinka z dílny Forbesu, koná.
Představuje osobnosti, které vynikají ve svých oborech – byznysu, gastru, digitálních technologiích, financích, energetice, módě nebo architektuře udávají směr. Stejně jako ve světě videoobsahu, kde se zatím nejvýznamnějším počinem letošního roku stalo spuštění platformy Oneplay – dříve Voyo a O2 TV, obojí vlastněné Skupinou PPF nejbohatší Češky Renáty Kellnerové.
Foto: Martin Svoboda
Foto Martin Svoboda
„Učíme uživatele dřívějších dvou platforem fungovat v jedné,“ říká k prvním dvěma týdnům ostrého startu šéf televize Nova. „Nyní tam tráví zhruba tři hodiny denně,“ přiblížil Daniel Grunt publiku.
Jen pro představu – samotné Voyo končilo svou kariéru s bezmála milionem předplatitelů. Teď chce Skupina Nova jít o stupeň výš a vybudovat vstupní bránu pro videoobsah jako přímou konkurenci globálního giganta Netflix.
Aktuálně sleduje televizní vysílání třiadevadesát procent domácností. „Věříme, že klidně nadpoloviční většina z nich za nějaký čas bude využívat Oneplay jako startovací aplikaci, kde bude konzumovat videoobsah,“ nastínil šéf Novy Daniel Grunt aktuální ambice nejsledovanější komerční televize v zemi.