Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma celosvětově zruší třináct procent pracovních míst. Do konce roku 2026 by tak mělo ve firmě pracovat o devět set lidí méně. Společnost, která se potýká s prudkým poklesem tržeb, zároveň oznámila řadu opatření na oživení svého podnikání.

Puma se snaží snižovat náklady. Letos už proto globálně propustila pět set lidí.

Koncem července firma varovala, že by letos mohla vykázat celoroční ztrátu. Bojuje s klesajícím podílem na trhu, s vlažnou poptávkou a podobně jako její konkurence s dopady celních opatření ve Spojených státech, píše agentura Reuters.

Akcie podniku letos odepsaly více než padesát procent. Puma plánuje zefektivnit distribuci a provádět cílené marketingové investice. Návrat k růstu očekává od roku 2027.

https://forbes.cz/tri-kralove-developeri-dospiva-koleilat-a-soural-ve-spolecnem-rozhovoru/