Růst kosmetického impéria. Brněnské Notino prochází firemní proměnou a rozšiřuje svůj záběr. Největší evropský online prodejce kosmetiky se naplno vrhá do zprostředkovávání služeb, například objednání se na masáže nebo na stříhání vlasů či psa.
Úspěšná z nouze ctnost. Majitel marně hledal pro dceřinu citlivou pokožku vhodné a ekologické přípravky. A tak je začal sám vyrábět. Po patnácti letech má značka FeelEco více než pětapadesát různých výrobků od prostředků na praní, mytí nádobí, úklid domácnosti až po hypoalergenní péči o tělo i pro novorozence. Každý rok roste o desítky procent a je lídrem trhu.
Obuvní kolaborace. Dva tuzemští obuvníci, Botas a Baťa, se rozhodli spojit síly. Z jejich spolupráce teď vzešla žhavá novinka – „baťaska“. Tak pojmenovali společný model tenisky. Jak nápad vznikl a může se kolaborace známých značek v budoucnu zopakovat? Jinak, když už jsme u značek: Víte, které Češi milují?