Internetový prodejce kosmetiky Notino loni dosáhl rekordního ročního obratu 14,5 miliard korun, o 42 procent víc než loni. Český trh se na obratu podílel 14 procenty.
Celkem prodala firma přes 55 milionů produktů, denně přitom vyslala okolo 30 000 balíčků.
Obrat z prodeje parfémů, který se na tom celkovém tradičně podílí nejvýrazněji, meziročně vzrostl o 22 procent. Oproti tomu si segment make-upu polepšil o 50 procent, vlasová kosmetika a pleťová péče dokonce o 70 procent. „Parfémy představují polovinu výkonu celé firmy a jsou dlouhodobě tahounem našeho obratu. V uplynulém roce jsme nicméně zaznamenali extrémní růst kosmetických kategorií. Uvědomujeme si, že právě kosmetika je to, co naši zákazníci chtějí a potřebují, proto se nyní zaměříme na rozšíření nabídky právě v tomto segmentu,“ říká generální ředitel Notina Zbyněk Kocián.