Packeta Simony Kijonkové nabrala v posledních letech vysoké otáčky. Až takové, že jim pouhá lidská síla nestačí a do hry museli vstoupit roboti. 

Zásilkovna si vloni postavila obří autodráhu. Nebo spíš robodráhu. V jejím dosud největším depu v pražských Štěrboholech s rozlohou dvanáct tisíc metrů čtverečních vyrostla první linka s třídicími roboty v Evropě.

Snaha držet se v čele a neustále inovovat je pro zakladatelku společnosti Packeta, matku nejen české Zásilkovny, Simonu Kijonkovou typická. Její skupina rostla v posledních čtyřech letech meziročně průměrně o 99 procent, rozšiřovala svůj byznys do nových zemí a přicházela s inovacemi, mezi které patří i její robotické depo.

Pro letošní rok má ale nepřehlédnutelná byznysmenka trochu jiný plán. „Dosud jsme rostli tak rychle, že nebyl čas upravovat a stabilizovat procesy, což je teď načase napravit. Navíc vnímám přicházející recesi a vím, že je v současné době extrémně důležité si všechno dobře spočítat. Takže letošní rok bude pro Packetu rokem stabilizace a zvyšování efektivity,“ nastiňuje nový kurz Simona Kijonková.

Forbes Digital Premium

Chcete číst dál? Tento článek je součástí sekce Forbes Premium

Pořiďte si exkluzivní čtení už od 139 Kč měsíčně! Bez limitů a kdykoliv.