Laura Burdese je nejvýše postavenou ženou klenotnického domu Bulgari. Zní to snově, ale co to znamená doopravdy? Být kapitánkou s fantastickým vkusem a pevnou manažerskou rukou, která spolu s jednou z nejstarších značek italského luxusu úspěšně propluje neklidnými vodami plnými geopolitických zvratů i okolo útesů digitálních revolucí.
Zahrajeme si hru. Viděli jste film Velká nádhera od Paola Sorrentina? Pokud ne, pomůžu vám. Zavřete oči a představte si starobylou vilu v Římě. Je pozdní léto, večer, vzduch je prosycen jasmínem i borovicemi. Jste pozváni na večírek, kde má každý host urozený rodokmen sahající až do 15. století.
Díváte se na šíje vznešených dam, ve světle svíček probleskují diamanty a smaragdy, točí se vám hlava, když okolo projde vysoký tmavovlasý cizinec, bílá naškrobená košile a vůně vetiveru… Tak takový by mohl být moodboard Laury Burdese, která pro značky ztělesňující tuhle italskou grande bellezzu pracovala a pracuje.
Čtěte dál a dozvíte se:
- Jak Laura Burdese zahájila svou kariéru v LVMH?
- Proč je trh se šperky stabilním pilířem luxusního byznysu?
- A co od značky očekávají mladí zákazníci?