Síť obchodů Sklizeno mění majitele, ode dneška je jím řemeslná pekárna s více než sto obchody po Česku Náš chléb. O změně majitele informovala společnost Náš chléb v tiskové zprávě.

Sklizeno se údajně v posledních letech potýkalo s poklesem prodejů způsobeným pandemií, nový majitel byl proto důležitý pro budoucí rozvoj firmy, uvedla společnost Náš chléb. Částku za prodej firmy zveřejnit nechtěly.

„Řemeslná pekárna má dlouholeté zkušenosti na trhu potravin, vyrábí kvalitní produkty, a navíc se může opřít o zkušený management a pověst stabilního zaměstnavatele. To jsou pro nás klíčové faktory pro dlouhodobou spolupráci a další rozvoj značky Sklizeno,“ uvedl výkonný ředitel Sklizeno Aleš Kotěra.

Náš chléb plánuje Sklizeno modernizovat, hodnoty, které Sklizeno reprezentuje, ale zůstanou zachovány, uvedla společnost. Nový vlastník například plánuje otevřít další kamenné prodejny, modernizovat technologie a podporovat franšízové sítě.

Sklizeno se zaměřuje na prodej kvalitních potravin bez genetických modifikací, bez hormonů a antibiotik v mase či bez chemických dochucovadel, preferuje menší lokální producenty. Sklizeno má osm prodejen, tři v Praze, čtyři v Brně a jednu v Olomouci. První prodejna byla v Česku otevřena 21. září 2011.

Náš chléb se zaměřuje na ruční výrobu a prodej řemeslně vyráběného pečiva a lahůdek. Roční obrat společnosti dosahuje půl miliardy korun, zaměstnává přes šest set lidí. Ročně pekárny vyrobí až 190 milionů kusů pečiva.

https://forbes.cz/vytvorila-silnou-firmu-ted-chce-alexandra-kala-dostat-cesko-mezi-technologickou-elitu/