Měla to být pohodová cyklovyjížďka. Za skvělého počasí, se špičkovými koly i dostatkem času, jímž šéf Komerční banky Jan Juchelka disponoval výjimečně. Jenže každý působivý příběh musí mít zápletku. A tak jsme ji (nechtěně) vytvořili.
Tenhle rozhovor by nepochybně mohl proběhnout v jiném prostředí. Bez potu, bolesti, upnutých dresů i náročnější logistiky. Jenže generální ředitel Komerční banky má dva charakteristické rysy: mluví dobře a mluví rád. To jako novinář vítáte, protože tušíte, že vás (nejspíš) bude bavit.
Zároveň si ale říkáte, zda chcete zas a znovu vytvářet obsah velmi podobný tomu od mnohých kolegů z branže. Proto tohle interview nezačíná za stolem v pražských Stodůlkách, kde se poslední roky nachází centrála třetí největší české banky s téměř T2,2 milionu klientů, ale nedaleko za jejími okny.
Čtěte dál a dozvíte se:
- V čem se dá Komerční banka připodobnit k Tour de France?
- Co spojuje vrcholový management se sportem?
- A jaký nejtěžší úraz na kole Jan Juchelka prodělal?