Nejdřív to vypadalo jako prchavý trend, jeden z mnoha. Tenisky k oblekům, mikiny s kapucí na přehlídkách fashion weeků. Avšak teď už není pochyb, sport a móda se nejen setkaly, ale také nerozlučně protnuly. Spojení, které může příští rok dosáhnout hodnoty okolo 250 miliard dolarů, ukazuje, jak moc jsme se po covidu změnili.
Tak fresh!“ „Neslýchané!“ Nebo: „Tohle už není Chanel číslo 5.“ Tak někteří hodnotili reklamu z roku 2014 na legendární parfém se spojenými písmeny C. Brazilská topmodelka Gisele Bündchen, která tehdy patřila k těm nejlépe placeným na světě, v ní, mimo jiné, surfovala. Krátký snímek nenatočil nikdo jiný než hollywoodský bard Baz Luhrmann.
Před jedenácti lety nebyla představa Gisele v neoprenu na surfu optikou oceňovaného režiséra dost glamour a hodna Chanelu, dnes Chanel sponzoruje závod osmiveslic mezi Oxfordem a Cambridgí. Není to ojedinělý výstřelek jediného luxusního módního domu, je to takřka nutnost, pokud chce Chanel držet krok se svými konkurenty.
Co se můžete dočíst dále v textu?
- Proč luxusní značky vnímají sportovce jako ty nejlepší influencery?
- Jak impériu Skims od Kim Kardashian pomohla spolupráce s NBA?
- Proč je Supebowl pro luxusní módu důležitý podobně jako fashion week?