Druhý letní Forbes je tady a ukážeme vám v něm, jak se z malých dají dělat velké a největší věci. Těšit se můžete na rozhovor o byznysu nebyznysu, dozvíte se, jak se prodává Čech a taky jak Čech prodává sex. Kromě toho vás čeká velký rozhovor s jedním česko-slovenským miliardářem a dvěma globálními celebritami.

Koukej běhat – Česko je překvapivě číslo jedna v pořádání masových běhů. Má nejvíc ocenění mezinárodní atletické federace, každý rok tu běhá přes 80 tisíc lidí a na svědomí to má Ital. Ital Carlo Capalbo, který si ale za domov vybral Prahu a cílem jeho podnikání, jak tvrdí, nejsou peníze. „Když pomáhám lidem k lepšímu životu, pak jsem šťastnej i já,“ říká v největším rozhovoru, jaký kdy poskytl.

0815


Sex.cz – Že je Česko rájem výroby pornografie, se ví. Málo se ale ví o tom, kdo za tím stojí a jak celý tenhle lehce upocený byznys funguje. Kromě toho, že funguje svým majitelům evidentně dobře. A nebojte, my se soustředíme na čísla a příběhy, umolousaný obsah necháme jiným.

f.jul.B.2015


Katy Perry & Gordon Ramsay – Zpěvačka a šéfkuchař nás zavedou do světového showbyznysu. Katy Perry vydělala za loňský rok 135 milionů dolarů – nejvíc ze všech lidí v showbyznysu. Řekneme vám proč. A taky si můžete přečíst, jak slavný šéfkuchař Gordon Ramsay vydělává na kuchařské show, kde vaří děti. Legálně, samozřejmě.


Jak se prodává Čech – Petr Čech má za sebou skvělou premiéru za Arsenal Londýn. A my vám řekneme, jak těžké a složité bylo vyjednávání o brankářském přestupu roku. Sportovní agent Viktor Kolář, pro nějž to byl životní obchod, mluví o zákulisí sportovního byznysu. K tomu vám přidáme žebříček nejlépe vydělávajících českých sportovců a taky představíme detailně náčiní, s nímž si své peníze těžce zasluhují.

kolar


Na lovu – Tomáš Chrenek je v našem miliardářském žebříčku na desátém místě. Pro někoho nemá úplně křišťálově čistou minulost a taky o ní nerad mluví. V největším rozhovoru za poslední dobu ale hovoří o svých plánech, o tom, jak vnímá byznys, lov a vycpanou zvěř.


Zoom In – Šimon Vostrý má firmu, která jako jedna z mála českých technologických společností může tvrdit, že prorazila globálně. Jeho Zoom nabízí veškeré služby spojené s call centry a hlavně s vyhodnocováním toho, co se v nich člověk od zákazníků dozví.

zoom


Skejťák – Malá česká firma dokáže leckdy prorazit i v oboru, který není v Česku zrovna tradiční. To je i případ Jana Smolíka, který vyrábí na špičkové úrovni longboardy – takové dlouhé a teď módní skateboardy. Potřebuje k tomu kanadský javor a spoustu vášně. A pak dokáže prorazit i ve světě.


A v srpnovém Forbesu se samozřejmě můžete těšit na autotest, dozvíte se, jak voní Česko, proč by mělo nosit barevné ponožky a spoustu dalších věcí. Užívejte léto, a když se vám bude chtít, dejte nám prosím vědět, jak se vám srpnové číslo našeho magazínu líbilo. Chceme se pro vás zlepšovat a každý váš názor je pro nás maximálně důležitý. Takže tak. [email protected]