STRV asi znáte. To je ta cool společnost, která má v kancelářích střešní bar i posilovnu, lidé se po chodbách běžně prohánějí na skateboardech a přelétávají mezi Českem a Kalifornií, kde mají dvě pobočky. Do toho vyvíjejí software, jehož kvalita jim přinesla zakázky pro firmy jako Hallmark nebo Tinder.
Na designovou stránku jejich aplikací dohlíží Aleš Nešetřil, který se ve firmě vypracoval z juniorní pozice až k titulu creative directora. „Chvíli jsem zažil korporát a musím říct, že je to naprostý opak toho, co dělám teď. Mám možnost měnit a tvořit všechno, co chci,“ usmívá se šestadvacetiletý designér.
Do jaké míry závisí úspěch aplikací na designu? Pomáhá Aleši Nešetřilovi jeho osobní instagramový účet přinášet do firmy nové klienty? A do čeho musí v STRV šlápnout, aby se na těžkém americkém trhu udrželi? Poslechněte si celý podcast.
Poslechněte si také: Naše řemeslo je v Česku nedoceněné, říká cukrář Skála