Na Instagramu ji sleduje téměř sedm set tisíc lidí, na Facebooku skoro devět set tisíc, na YouTube mají její klipy dohromady stovky milionů zhlédnutí, odzpívala přes sedmnáct set živých koncertů. Její zatím poslední deska Umami jí vynesla nejen nadšené přijetí u kritiky, ale též dvě prestižní ceny Anděl – pro Sólovou interpretku a za Album roku.
Je často sama sobě autorkou hudby, textařkou, producentkou, ale i promotérkou nebo režisérkou. Svůj byznys si dnes Ewa Farna řídí zcela sama. Před deseti lety založila vlastní produkční společnost, agenturu a vydavatelství.
„Nějaký, dá se říct, úspěch za sebou mám. To člověku pomáhá, aby se nebál, aby šel třeba i do riskantních věcí, jako byla teď O2 arena,“ říká Ewa Farna v titulním rozhovoru letošní podzimní Forbes Woman. „Kdybych za sebou neměla sedmnáct let práce v branži, nejsem si tak jistá, jako jsem dneska,“ připouští a připomíná vyprodaný koncert ze 14. října.
Její narozeninovou show mnozí kritici označili za hudební a uměleckou událost roku.
O2 arena byla ale také úspěchem komerčním. Ve vyprodané hale koncertu přihlíželo patnáct tisíc lidí. Když se Ewa pár dnů po koncertu rozhodla přidat oproti původnímu plánu další narozeninovou show na březen příštího roku, dalších patnáct tisíc vstupenek se vyprodalo za pouhých patnáct hodin.
Čím to, že Ewě její hudební byznys pořád funguje? Snad i proto, že Ewa je dnes zpěvačkou hned pro několik generací – do Prahy si v polovině října udělaly výlet celé rodiny. „Po koncertech za mnou chodí nebo mi píšou lidi různých věkových kategorií. Jsem prostě taková rodinná komedie,“ směje se Ewa s milou sebeironií.
Patří také k hrstce domácích umělců, kteří dodnes svoje desky prodávají velmi úspěšně i v podobě fyzických nosičů. „Moc netuším, čemu za to vděčit. Možná je to proto, že mé začátky sahají do doby, kdy i YouTube byl v plenkách. Spotify nikdo neznal a desky se prodávaly vlastně jenom fyzicky,“ krčí rameny Ewa Farna.