Lurity, lídr v digitální reklamě na Slovensku a v Česku, mění pravidla OOH segmentu. Provozuje síť stovek obrazovek v prestižních lokalitách a nákupních centrech a díky inovativním technologiím přináší svým klientům flexibilní a efektivní reklamní řešení.

„Jsme technologická společnost a na výzvy trhu se díváme prostřednictvím technologických řešení. Neradi slyšíme ‚to nebude fungovat, protože se to tak dělá už dlouho‘. Pokud vidíme, že něco lze udělat lépe, uděláme to sami. Rádi přicházíme na trh s inovacemi, které mají také skutečný dopad na celkový úspěch OOH kampaní,“ říká Tomáš Tiefenbach, generální ředitel společnosti Lurity, provozující síť 519 multimediálních indoor, outdoor a LED obrazovek v České republice, na Slovensku a v Bosně a Hercegovině.

Digitální médium, které Lurity nabízí, se stává stále významnější součástí OOH segmentu, jenž rok do roku dynamicky roste. V západní Evropě a v USA se očekává, že podíl digitální reklamy v OOH dosáhne v příštím roce až 30 procent. Průzkumy uvádějí, že jeden dolar investovaný do OOH reklamy vydělá inzerentovi téměř šest dolarů. Taková návratnost nenechá lhostejným žádného perspektivního marketéra.

Programatický nákup a automatizace

„Jako první jsme na slovenský trh přinesli programatický nákup reklamního prostoru, který jsme postupem času modifikovali na současnou automatizovanou platformu pro nákup online médií v reálném čase. Byli jsme také jedním z průkopníků takzvaných live feed kampaní, které svůj obsah v reálném čase přizpůsobují podle publika nebo externí události,“ říká šéf společnosti Tomáš Tiefenbach.

Digitální reklamní obrazovky společnosti Lurity jsou situované na nejrušnějších místech s vysokou návštěvností. Svými digitálními obrazovkami měsíčně osloví až 15 milionů zákazníků.

Od svého založení společnost Lurity realizovala téměř 3000 kampaní a dále se rozšiřuje. To jen potvrzuje vývoj rostoucího trendu digitální reklamy.

„Jednou z hlavních výhod, které klienti společnosti Lurity vnímají, je rychlý výběr a nákup digitálního reklamního prostoru prostřednictvím vlastního samoobslužného plánovacího portálu, kde mohou sami zadat kampaň a spustit ji během několika minut po schválení,“ uvádí Tomáš Tiefenbach.