Obchodní zastupitelství Media Club, které zastupuje například TV Prima, v příštím roce zvýší ceny televizní reklamy o 18 až 22 procent. Cena reklamy v rádiích stoupne o pět procent a v online médiích o osm až deset procent.
Televizní stanice zastupované Media Clubem mají podíl na sledovanosti 34 procent a rádia mají celkovou poslechovost 45 procent. Obchodní zastupitelství podle tiskové zprávy dokáže oslovit přes 6,9 milionu reálných uživatelů na webech a osm milionů uživatelů na sociálních sítích.
V roce 2025 se chce Média Club orientovat na lepší cílení kampaní, a to s ohledem na cílové skupiny klientů, a tím na zvýšení jejich efektivity.
Stejně jako letos bude Media Club i příští rok zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima, hudební stanice skupiny Óčko, stanici Paramount Network, dětský kanál Nickelodeon, NickToons a Nick Jr., kanál Retro, kanály zastupované společností Atmedia Czech a s největší pravděpodobností i kanály TV Barrandov. Na rozhlasovém trhu zastupuje rádia Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Signál, Spin, Radio 1, Rock Zone, Bonton, Dance rádio, Český Impuls a Dechovka.