„Nic nenahradí zážitek v prodejně. Tam vzniká krása,“ je i v časech všudypřítomné dynamicky rostoucí e-commerce přesvědčena Sylvie Moreau. S prezidentkou kosmetického řetězce Sephora pro Evropu a Blízký východ jsme v Praze mluvili o tom, proč by dnešní parfumerie měla fungovat jako „galerie, kde se každý cítí dobře“.

Sephora, která je součástí koncernu s luxusním zbožím LVMH, vnímá otevírání nových prodejen jako zásadní globální strategií. Ani pandemie nedonutila firmu, jejíž pobočky najdete ve 34 zemích světa, přehodnotit postoj.

„Nabízíme zde nejen možnost zkoušet výrobky a poradenství ze strany našich odborníků, ale také prémiové doplňkové služby,“ vysvětluje Sylvie Moreau. Ty si nově mohou vyzkoušet i zákazníci v Praze.

V ulici Na Příkopě před měsícem otevřel své brány další obchod, celkově jich má Sephora v Česku jednadvacet. Takzvaný flagship store neboli vlajková prodejna ale není jen klasickou parfumerií.

Spodní patro je věnováno kosmetickým ošetřením ve speciální kabině, podstoupíte zde také vlasovou i pleťovou diagnostiku.

Proč bylo pro Sephoru zásadní otevřít svou vlajkovou prodejnu v Praze?

Protože jsme přesvědčeni o tom, že nic nemá pro naše zákazníky takový význam, jako právě obchody. Jsou srdcem i duší naší firmy, tak o nich mluvíme. Lidský kontakt nemůžete nahradit, a právě na našich prodejnách vyzkoušíte to nejlepší, co nabízíme. Objevujete, necháte si poradit, zkoušíte. 

Proč ale právě Na Příkopě?

Forbes Digital Premium