Zapomeňte na to, že svět reklamy vypadá jako v seriálu Mad Men. Tu nejlepší komunikaci pro vaši značku vám na míru ušijí Sabina Samuel a Kateřina Horká z kreativního studia Heels Make Deals.

Mužský svět teď možná bude lapat po dechu, neboť si myslívá, že všechno rozhoduje on. This is a man’s world…

Ledaže by nebyl. Osmdesát pět procent nákupních rozhodnutí – od nákupu domu a bytu, od zabukování hotelu přes nábytek až, ó ano, po koupi auta – dělají ženy. Tak praví výzkum americké firmy Yankelovich Monitor & Greenfield online. A ještě větší procento že – podle stejného výzkumu – si myslí, že jim zadavatelé reklam vůbec, ale vůbec nerozumějí. Že míří úplně špatně.

Forbes Digital Premium

Want to read more? This article is part of Forbes Premium

Get a great reading experience from just 139 CZK per month! No limits and at any time.