Zapomeňte na to, že svět reklamy vypadá jako v seriálu Mad Men. Tu nejlepší komunikaci pro vaši značku vám na míru ušijí Sabina Samuel a Kateřina Horká z kreativního studia Heels Make Deals.

Mužský svět teď možná bude lapat po dechu, neboť si myslívá, že všechno rozhoduje on. This is a man’s world…

Ledaže by nebyl. Osmdesát pět procent nákupních rozhodnutí – od nákupu domu a bytu, od zabukování hotelu přes nábytek až, ó ano, po koupi auta – dělají ženy. Tak praví výzkum americké firmy Yankelovich Monitor & Greenfield online. A ještě větší procento že – podle stejného výzkumu – si myslí, že jim zadavatelé reklam vůbec, ale vůbec nerozumějí. Že míří úplně špatně.

Forbes Digital Premium

Chcete číst dál? Tento článek je součástí sekce Forbes Premium

Pořiďte si exkluzivní čtení už od 139 Kč měsíčně! Bez limitů a kdykoliv.