Tomáš Kučva a jeho tým bojují. Dva měsíce museli mít své provozovny, v nichž si můžete pohrát s duchy v anglikánském domě nebo se s dětmi přenést do nového světa Wonderland, zavřené. Teď vyhlížejí první turisty a přemýšlejí o tom, jak co nejvíc zvýšit efektivitu svého byznysu a zároveň zachovat všechny zkušené zaměstnance.
„Je to teď těžké, ale real life gaming má obrovskou budoucnost,“ říká Tomáš Kučva, jenž s partnerkou Sabinou Mojžíškovou vybudoval značku The Chamber, která má pod sebou jedny z nejlépe hodnocených únikových her v Česku.
Dávno přitom nejde jen o to, dostat se z vězení. Moderní únikovky jsou plné počítačových triků a více se blíží filmu, v němž si můžete sami zahrát. Nejúspěšnější hra Poltergeist stála přes pět milionů korun, v jejích kulisách je šest kilometrů kabelů a teď se možná virtuálně přenese do USA. Češi z The Chamber už dali franšízu na své hry také do Paříže, Kuvajtu, Valencie nebo Düsseldorfu.
Jak se budou hrát „únikovky“ v budoucnosti a proč je jejich největší boom teprve před námi? Jak real life gaming změnila koronakrize? Jak vznikla značka The Chamber? A jak si v únikovkách ve světovém srovnání stojí Praha?