Podnikal, aby pomohl udřené mámě. Pak svou firmu prodal a nechal se zaměstnat. Miroslav Kubricht prošel top pozicemi v Levi’s a Nike, sen si ale plní až teď. V kosmetické firmě Yves Rocher se dostal na globální pozici.
Příběhů manažerů, kteří se jednoho krásného dne rozhodli, že končí, a pustili se do vlastního podnikání, je plno. Cesta však může vést i opačným směrem. A člověk po ní může jít s radostí. Přesně tak, jako jde Miroslav Kubricht. Původně, hned po gymnáziu, se pustil do podnikání. A šlo mu to dobře, to ano.
Ale jednoho krásného dne se rozhodl, že končí, a vydal se na manažerskou cestu. Proč? Prý aby se něco naučil. Při pohledu na jeho kariéru se zdá, že učení mu jde velmi dobře. Sedí u bílého stolu, přes který před chvílí podal autorce těchto řádků docela novou vizitku s nápisem global retail and markets zone director, Yves Rocher.
Pro francouzského výrobce rostlinné kosmetiky pracuje osm let a před pár měsíci se mu povedl vysněný kariérní skok: nově vede globální obchod téhle firmy, k tomu má na starosti několik trhů a byznys pod jeho kontrolou je v řádu několika miliard korun v tržbách. „A víte, že jsem to ani neslavil?“ říká a má přitom sám lehce udivený tón.
Čtěte dál a dozvíte se:
- Jak začalo jeho první podnikání se suvenýry?
- Proč se místo vlastního byznysu pustil do manažerské práce?
- Jak rozvíjel obchody Nike v Rusku a proč se rozhodl skončit?
- Jak mu vlastní zkušenost s podnikáním pomáhá v top managementu?
- V čem vidí potenciál Yves Rocher a jaké má plány?