Jan Vlachynský dnes v Brně spoluvlastní a provozuje pětici úspěšných barů v čele s Barem, který neexistuje. Přesto v jeho podnikání nadále hraje důležitou roli také původní byznys s takzvaným turbomoštem, který dnes k vánočním trhům v moravské metropoli neodmyslitelně patří.
„V roce 2019 činil obrat celé naší skupiny zhruba 110 milionů. Z toho udělal Turbomošt, kterého jsme v nejlepších letech dokázali za jediný měsíc prodat i 300 tisíc porcí, nějakých deset procent,“ říká v podcastu.
To však už druhým rokem není kvůli pandemickým opatřením možné. V omezeném módu funguje i zmíněná pětice barů. Brněnští podnikatelé proto přišli s novým produktem, který jim má pomoci náročné období překonat.
Jsou jím série NTF, dostupných na blockchainové platformě Solsea, jejichž koupí mohou zákazníci a fanoušci svůj oblíbený brand podpořit. Tokeny mají podle Vlachynského výhledově sloužit jako klubová kartička, či dokonce vstupenka na společnou akci.
O tom, jak se známým podnikům daří, a jaké další nápadité novinky chystají, se Vlachynský podělil v novém díle našeho podcastu.