Nejslavnější český hokejista Jaromír Jágr na úterní tiskové konferenci představil svoji novou značku JJ68. Jedná se o řadu produktů obsahujících konopí, které se díky svému bohatství na nutriční látky stává světovým relaxačním hitem. V krémech, olejích, nanonáplastech i potravinových doplňcích se Jágr ve spolupráci s českou firmou rozhodl tento potenciál využívat.
Značku, jejíž název vznikl spojením hokejistova monogramu s číslem jeho dresu, Jágr představuje jako věc, kterou mohl vytvořit čistě podle sebe a svých představ.
„Jako sportovec nebo hokejista máš problémy, které tě zbržďují během tvé kariéry. Tím největším je bolest. Já jsem až před třemi nebo čtyřmi roky přišel na to, co proti ní funguje opravdu stoprocentně. Věřím, že když to pomáhá mně, je na světě někdo, komu to taky pomůže,“ vysvětlil Jágr oblast svého podnikání.
Vedle toho si sportovec u konopí pochvaluje schopnost uklidnit a podpořit kvalitní spánek. Mezi produkty si na své přijdou profesionální i rekreační sportovci a lidé s různými hendikepy. Několik produktů se zaměřuje i na zdraví domácích mazlíčků.
Produkty obsahují kanabidiol (CBD) neboli nepsychoaktivní kanabinoid obsažený v rostlině konopí. Hokejistova firma je bude prodávat prostřednictvím e-shopu. Ve spolupráci s experty a vědci při vývoji dalších produktů plánuje stoprocentně naslouchat potřebám zákazníků.
Výši základní investice Jágr neuvedl. Naznačil však, že hledá investory, kteří mu pomohou posunout jeho záměr dále.
Jak zmínil moderátor a uvaděč tiskové konference Libor Bouček, Jaromír Jágr značku nespustil ve chvíli, kdy byl jedním z nejproduktivnějších hráčů NHL ani v době, kdy mu celé Česko coby vítězi Nagana leželo u nohou. „Opravdu jsem ji mohl udělat kdykoli. Ale když se zamyslím nad tím, kolik mi je let a jak dlouho ještě budu hrát, moc dní mi nezbývá. Přemýšlel jsem, jak tu díru vyplnit,“ vysvětlil Jágr motivaci za vznikem značky.