Módní e-shop Zoot zavírá své kamenné Výdejny radosti. Místa, kde si zákazníci mohli zboží vyzvednout, vyzkoušet a případně je vrátit, ale kvůli vysokým nákladům společnost postupně rušila, nyní už z původních více než dvaceti nefunguje žádné.
Místo toho se Zoot spojil se 120 butiky v Česku a na
Slovensku, kam si zákazníci budou moci zboží objednat a vyzkoušet. Firma tím
chce ušetřit náklady i podpořit zapojené malé obchody, kterým za vydání
objednávky zaplatí.
Jedním z problémů, se kterým se původní Výdejny radosti
potýkaly, byl fakt, že zákazníci si díky možnosti vyzkoušení a
vrácení často objednali mnohonásobně více zboží, než si reálně koupili. Podle
Zootu to vedlo k tomu, že se průměrně vracelo až 70 procent objednaného
oblečení a 20 procent zásob bylo neustále na cestě mezi skladem a výdejnami.