Módní e-shop Zoot zavírá své kamenné Výdejny radosti. Místa, kde si zákazníci mohli zboží vyzvednout, vyzkoušet a případně je vrátit, ale kvůli vysokým nákladům společnost postupně rušila, nyní už z původních více než dvaceti nefunguje žádné.

Místo toho se Zoot spojil se 120 butiky v Česku a na Slovensku, kam si zákazníci budou moci zboží objednat a vyzkoušet. Firma tím chce ušetřit náklady i podpořit zapojené malé obchody, kterým za vydání objednávky zaplatí.

Jedním z problémů, se kterým se původní Výdejny radosti potýkaly, byl fakt, že zákazníci si díky možnosti vyzkoušení a vrácení často objednali mnohonásobně více zboží, než si reálně koupili. Podle Zootu to vedlo k tomu, že se průměrně vracelo až 70 procent objednaného oblečení a 20 procent zásob bylo neustále na cestě mezi skladem a výdejnami.