Petr Horák v PPL, kterou založil jeho otec a později ji prodal, začínal tiskem etiket. Dnes už jednu z největších zásilkových firem u nás pátým rokem vede.
Tohle není úplně typický příběh CEO. Petr Horák, jenž posledních pět let šéfuje PPL, v téhle firmě dospíval. Zná ji od mládí a spojil s ní celý svůj profesní život. Mohl to klidně být příběh velké rodinné firmy. Otec Petra Horáka, který PPL založil, ji ale chtěl dostat dál do Evropy. A tak ji, už skoro před dvaceti lety, prodal DHL.
Ani pak ale nezačíná klasický příběh. Pavel Horák, muž, který v polovině devadesátých let začal budovat zásilkovou službu PPL, totiž po prodeji koncernu DHL hned neodešel. Neodešel ani po pár měsících, jak bývá zvykem. Podnik vedl dalších deset let. A spolu s ním ve firmě zůstal i jeho syn.
„Že ji budu jednou řídit? To mě vážně nenapadlo,“ říká dnes při té vzpomínce Petr Horák. Pojďte se s ním vydat na cestu CEO, která nebyla jistá ani jednoduchá. Petr Horák měl po pár semestrech studia na matfyzu a potřeboval přivýdělek. Táta ho vzal do firmy a tehdy jednadvacetiletý student začal tisknout etikety na balíky.