Miliardář Zdeněk Bakala se zbavil butiků s luxusním zbožím v Pařížské ulici, které provozoval skrze firmu Luxury Brand Management. Tu od něj podle informací webu Seznam Zprávy koupila společnost S.E.H. Private Equity podnikatele Martina Hese.
Zdeněk Bakala získal butiky v Pařížské v roce 2012 od kontroverzního podnikatele Ivo Rittiga. Na nejprestižnější retailové adrese v centru metropole provozovala společnost Luxury Brand Management původně 25 butiků. Loni zbylo společnosti méně než deset luxusních obchodů.
Kumulovaná ztráta za poslední roky činí u Luxury Brand Management 462 milionů korun. Společnost při výstupu z letošního moratoria uvedla, že počítá už jen s pěti provozovnami, mezi které patří dva multibrandové obchody a butiky značek Dsquared2, Valentino a Bottega Veneta.
Podnikatel Martin Hes, který Luxury Brand Management od Zdeňka Bakaly kupuje, soustředí své podnikání hlavně kolem marketingové firmy N&F Marketing Group. Patří také mezi věřitele zkrachovalého módního podnikatele Michala Mičky. Podle zjištění deníku E15 je Hes také největším věřitelem zbrankrotované firmy Centrální výběrová řízení.