Jan Hummel si v roce 2003 otevřel první zmrzlinářství. Dnes má jeho síť ovocných barů Fruitisimo, prodávajících zejména ovocné šťávy a zmrzlinu, přes 80 poboček, roste i ve středoevropském regionu a míří na také na Západ. A ani po 16 letech v ovocném byznysu Hummel neuvažuje o exitu.
„Na podnikání si nejvíc vážím toho, že si můžu vybírat, s kým se setkávám, co dělám a jak to dělám. Dokud to takhle je, nemám důvod k prodeji,“ vysvětluje Hummel, který se ve firmě stará o zahraniční expanzi. „To, že je Fruitisimo svým jménem, designem a produkty přenositelné do zahraničí, jsme si vyzkoušeli už v Maďarsku. Věřím, že v dohledné době otevřeme větší množství cizích trhů.“
Jaký vliv měla na byznys Fruitisima konkurence? Jak se firma snaží snižovat spotřebu jednorázových plastů? Co změnil příchod finančního ředitele? A proč se Jan Hummel další krize neobává? Poslechněte si celý podcast.