Během první vlny pandemie, která přišla na jaře, vytvořil tým zlínského Creepy studia webovou aplikaci Sebou.cz, díky níž mohou kavárny a restaurace v době, kdy je jejich provoz omezen, snadno, a hlavně bezplatně odbavit online objednávky. S druhou vlnou tomu není jinak. Aplikací od začátku roku protekly už více než dva miliony korun a počet zapojených podniků i denních uživatelů v tuto chvíli roste. 

„Je to naše pomoc podnikům postiženým koronou,“ říká o Sebou.cz David Dvořáček, jeden z tvůrců aplikace, který stál u zrodu Creepy studia. To vzniklo před sedmi lety ve Zlíně a soustřeďuje se především na webovou tvorbu a branding.

https://www.instagram.com/p/CGShA1EAfE4/?utm_source=ig_web_copy_link

Mezi podniky, které aplikaci využívají, patří například Večerka Brno, zlínské Kafö, které bylo vůbec prvním podnikem využívajícím tuto platformu, a více než 200 dalších kaváren a restaurací.

Vydání Forbesu Bible kapitalisty

„První verze aplikace vznikla vlastně přímo pro Kafö. Na počátku první karantény využívali pro své objednávky Instagram jako nejrychlejší a nejlevnější cestu. To však bylo hodně neefektivní. Proto jsme se rozhodli, že jim pomůžeme celý proces zjednodušit,“ přibližuje David Žák, který je hlavním vývojářem aplikace.

Zájem o podobnou platformu postupně přicházel i z dalších stran a vytváření jednotlivých domén už nebylo únosné. Proto se kluci rozhodli vytvořit centralizovaný objednávkový portál, do kterého se bude moci zapojit kterýkoli další podnik.

„Během první karantény se do naší aplikace nakonec registrovalo asi 160 podniků. Po jejím konci ale pochopitelně zájem rapidně klesl,“ vzpomíná David Žák. „V posledních dnech však počet objednávek opět rapidně roste a už nyní překonává jarní čísla,“ dodává.