Propagují značky, prodávají oblečení nebo provozují vlastní e-shopy. Být populárním youtuberem či streamerem dnes znamená stát se zároveň podnikatelem. Tedy pokud dotyčný chce svou popularitu přetavit v nuly na svém bankovním kontě.
Způsobů, jak tvůrci internetového videoobsahu mohou vydělávat, je opravdu mnoho. Mimo jiné proto, že sláva a rostoucí síla digitálního světa jim neustále otevírají nové možnosti.
Dvacítky finančně nejúspěšnějších tuzemských zástupců tohoto odvětví za uplynulý rok jsme se tak zeptali, jaký nejlepší byznys jim natáčení videí, potažmo streamování přineslo.
Tady jsou jejich odpovědi.
Mikýř
MenT
Kovy
Xnapy
Stejk
FIZIstyle
Těhotnej kuchař
Tary
Petr Mára
Ondřej Koběrský
Erik Meldik
Béba
Jirka vysvětluje věci